- Service & Contact
- Bestellen
- Betalen
- Bezorgen
- Ophalen in de winkel
- Retourneren
- Klacht & Garantie
- Reviewbeleid
- Actievoorwaarden najaarsactie Gereedschapssets
Klacht & Garantie
Ik heb een klacht over een artikel, wat nu?
Als je bij Agridiscounter een artikel koopt mag je verwachten dat je een goed artikel ontvangt. Is er dan toch iets mis met je artikel, meld het zo snel mogelijk en dan zorgen we altijd voor een passende oplossing.
Heb je een artikel met schade, je bestelling niet volledig ontvangen of is het binnen 14 dagen kapot gegaan? Je vind hier alle antwoorden op je vragen!
Hoe lang duurt mijn klachtafhandeling?
Een probleem met je bestelling of artikel is altijd vervelend en duurt altijd ongewenst langer dan gehoopt. Reparatie en garantie aanvragen duren maximaal 14 dagen na ontvangst bij de retourafdeling. Hierbij houden we rekening met de tijd om je retour te behandelen en de tijd die nodig is om eventueel een artikel te repareren.
Repareren van een product
Is je artikel kapot of werkt deze niet meer naar behoren? Dan kan het artikel in de meeste gevallen gerepareerd worden. Artikelen als (werk)kleding, schoenen, laarzen en accessoires kunnen wij niet repareren.
Om je artikel te laten repareren vul je het garantie formulier volledig in. Wanneer je artikel bij onze retourafdeling is ontvangen, wordt hij eerst onderzocht. Valt het artikel binnen de garantievoorwaarden dan zijn de onderzoekskosten en de reparatiekosten gratis. Mocht het artikel onverhoopt niet gerepareerd kunnen worden, nemen wij contact op voor een passende oplossing.
Heb je een artikel dat buiten de garantievoorwaarden valt of komt het defect door ondeugdelijk gebruik? Dan ontvang je eerst een prijsopgave van de reparatie kosten. Je beslist daarna zelf of het artikel gerepareerd dient te worden. Wil je het artikel niet laten repareren? Dan hoef je geen onderzoekskosten te betalen.
Beschadigd artikel ontvangen
Heb je je bestelling ontvangen, maar blijkt een artikel tijdens het transport beschadigd te zijn?
Dan willen we je vragen om foto’s te maken die duidelijk het beschadigde pakket en/of de inhoud daarvan laten zien en deze met een korte beschrijving te sturen naar onze klantenservice. We ontvangen deze graag zo snel als mogelijk na ontvangt van je pakket. Zo kunnen we je zo snel mogelijk helpen en zorgen dat je alsnog snel het juiste artikel ontvangt.
Mijn bestelling klopt niet, wat nu?
Je bestelling wordt met grote zorgvuldigheid verzameld en ingepakt. Heb je per abuis toch een verkeerd artikel ontvangen of mis je een item uit je bestelling? Neem dan binnen 24 uur na ontvangst van je bestelling contact op met onze klantenservice. We gaan dan zorgen dat je alsnog zo snel als mogelijk de juiste producten ontvangt.
Wat zijn de garantievoorwaarden?
Wettelijke garantie Op alle artikelen die je bij Agridiscounter koopt zit een wettelijke garantie. Je bestelde artikelen moeten na bezorging in goede staat zijn en bij normaal gebruik goed functioneren zolang je dat bij het artikel mag verwachten. Logischerwijs zal een laars minder lang meegaan dan bijvoorbeeld een elektrisch apparaat als een scheermachine. De wettelijke garantie geldt ook op outlet artikelen.
Fabrieksgarantie Op sommige artikelen heb je naast de wettelijke garantie ook een fabrieksgarantie. Dit is de garantie die de fabriek zelf geeft op een artikel. Deze garantie geldt voor een bepaalde tijd, bijvoorbeeld een jaar of 2 jaar. Informatie over de fabrieksgarantie vind je bij de informatie van de fabrikant.
Waar vind ik mijn garantiebewijs?
Je factuur van Agridiscounter is je garantiebewijs. De factuur ontvang je na bevestiging en betaling van je bestelling op de mail of in je account bij bestellingen. Stuur je iets retour voor een garantie-/reparatie aanvraag is het niet nodig om je factuur mee te sturen.
Snel zelf even....
Accountgegevens wijzigen, Bestellingen bekijken
of Retour regel
Voor alle overige vragen
Whatsapp of bel met ons
Ma - Vr 07:30 - 21:00
Weekend 08:00 - 20:00
Antwoord binnen 2 werkdagen
Social media
Volg ons op de Socials
Agridiscounter B.V.
Puttenstraat 15
8281 BP
Genemuiden Bekijk op Google Maps
NL864486741B01
88047024 te Zwolle